Endonezya'da idam cezası

Endonezya'da 16 kişiye verilen idam cezaları Ramazan Bayramı'ndan sonra infaz edilecek

CAKARTA (AA) - Endonezya'da uyuşturucu kaçakçılığından idam cezası alan 16 hükümlünün cezalarının Ramazan Bayramı'ndan sonra infaz edileceği bildirildi.

Metronews'in haberine göre, Başsavcı Muhammed Prasetyo, Nusakambangan hapishanesinde hücre hapsinde tutulan 16 idam mahkumunun cezalarının, Ramazan Bayramı'ndan sonra cezaevinde infaz edileceğini söyledi.

Prasetyo, uyuşturucu kaçakçılığıyla mücadeleyi sürdüreceklerini belirterek bu suçtan hüküm giyen 58 kişinin daha idam edileceğini açıkladı.

Endonezya, uyuşturucu kaçakçılığıyla mücadele çerçevesinde aldığı sert önlemlerle tanınıyor.

Ülkede geçen yıl nisan ayında yedisi yabancı uyruklu sekiz kişi Orta Java'da idam edilmişti.

İdam edilenler arasında iki Avustralya vatandaşının bulunması, iki ülke arasında krize neden olmuş, Avustralya, infazların ardından Cakarta Büyükelçisini geri çağırmıştı. ​

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE