Endonezya'da feribot alev aldı: 5 ölü

CAKARTA (AA) - Endonezya'da bir feribotta çıkan yangında 5 kişi hayatını kaybetti.Endonezya Ulaşım Bakanlığı Sözcüsü Julius Adravida Barata, ülkenin...

CAKARTA (AA) - Endonezya'da bir feribotta çıkan yangında 5 kişi hayatını kaybetti.

Endonezya Ulaşım Bakanlığı Sözcüsü Julius Adravida Barata, ülkenin batısında bulunan Orta Cava eyaletindeki Masalembo Adası açıklarında seyir halindeki feribotta çıkan yangında 5 kişinin yaşamını yitirdiğini açıkladı.

Alev alan feribottan şu ana kadar 187 yolcunun tahliye edildiği bilgisini paylaşan Barata, daha fazla yolcu ya da mürettebat olup olmadığını bilmediklerini ifade etti.

Bölgeye ulaşan ekiplerin arama kurtarma çalışmaları sürüyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE