Endonezya'da deprem

Java Adası açıklarında 6,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi

CAKARTA (AA) - Endonezya'nın Java Adası açıklarında 6,5 büyüklüğünde deprem kaydedildi.
ABD Jeolojik Araştırmalar Merkezi (USGS), depremin, Subang kentinin 120 kilometre kuzeydoğusunda denizde 614 kilometre derinlikte meydana geldiğini bildirdi.

Endonezya Ulusal Afet Yönetimi Ajansı (BNPB) da depremin sekiz saniye sürdüğünü, can ya da mal kaybına yol açmadığını açıkladı.

"Pasifik Ateş Çemberi" deprem ve volkan kuşağında yer alan Endonezya'da 26 Aralık 2004'te meydana gelen 9,1 büyüklüğündeki deprem ve ardından oluşan tsunamide 230 bin kişi yaşamını yitirmişti.​


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE