Endonezya'da balon balığı yiyen 2 kişi öldü

CAKARTA (AA) - Endonezya’da aynı aileden balon balığı yiyen 2 kişi yaşamını yitirdi, 2 kişi hastaneye kaldırıldı.Jakarta Post gazetesinin haberine...

CAKARTA (AA) - Endonezya’da aynı aileden balon balığı yiyen 2 kişi yaşamını yitirdi, 2 kişi hastaneye kaldırıldı.

Jakarta Post gazetesinin haberine göre, Doğu Cava eyaletine bağlı Probolinggo bölgesinde, denizden tuttukları balon balığını yiyen 4 kişilik aile zehirlendi.

Balığı yedikten sonra fenalaşan ve hastaneye kaldırılan aileden, anne ve baba yaşamını yitirirken, iki çocuğun ise tedavilerinin sürdüğü belirtildi.

Kirpi balığı adıyla da bilinen balon balığı, ölümcül nörotoksin içerdiği için yiyenleri zehirliyor.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE