Endonezya'da altın madeni yakınında çatışma

Çatışmada bir polis memuru öldü, 6'sı yaralandı

JAYAPURA (AA) - Endonezya'nın Papua kentindeki altın madeni yakınlarında çıkan çatışmada bir polis memuru hayatını kaybetti, altısı yaralandı.

Papua Polis Sözcüsü Ahmed Mustafa Kemal, yaptığı açıklamada, kentin doğusunda, Amerikalı bir şirkete ait altın ve bakır madeninde silahlı kişiler ve polis arasında çıkan çatışmada bir polis memurunun öldüğünü, altısının yaralandığını belirtti.

Kemal, olayla ilgili soruşturma başlatıldığını kaydetti.



AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE