Endonezya'da 4,4 büyüklüğünde deprem

Bir kişi öldü, 17 kişi yaralandı

ANKARA (AA) - Endonezya'da meydana gelen 4,4 büyüklüğündeki depremde bir kişinin öldüğü, en az 17 kişinin de yaralandığı bildirildi.

Ulusal Afet Ajansı Sözcüsü Sutopo Nugroho, yaptığı açıklamada, depremin merkezinin, Orta Cava bölgesindeki Banjarnegara'ya bağlı Kebumen ilçesine 52 kilometre uzaklıkta bulunduğunu kaydetti.

Nugroho, depremde bir kişinin hayatını kaybettiğini, yaralanan en az 17 kişinin de tedavi altına alındığını belirtti. Nugroho, depremde 136 evin ve bir okulun hasar gördüğünü açıkladı.

Yaklaşık 230 milyon nüfusu bulunan Endonezya, "Pasifik Ateş Çemberi" olarak adlandırılan deprem bölgesinden bulunuyor.









AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE