Endonezya'da 4 yabancı mahkum firar etti

CAKARTA (AA) - Endonezya'da 4 yabancı mahkum, kazdıkları 15 metrelik tünelle cezaevinden firar etti. Jakarta Post gazetesinin haberine göre, Bali Adası'nın...

CAKARTA (AA) - Endonezya'da 4 yabancı mahkum, kazdıkları 15 metrelik tünelle cezaevinden firar etti.

Jakarta Post gazetesinin haberine göre, Bali Adası'nın başkenti Denpasar'daki Kerobokan Cezaevi'nde tutulan Avustralya, Malezya, Hindistan ve Bulgaristan uyruklu 4 mahkumun, sabah yapılan tutuklu sayımında olmadıkları belirlendi.

Yetkililer, cezaevinde başlattıkları detaylı incelemede, hapishane kliniğinin arka bölümünden sokağa açılan 15 metre uzunluğunda bir tünel kazıldığını ve firari mahkumların bu tüneli kullanarak kaçtıklarını belirledi.

Güvenlik güçleri, firari mahkumların yakalanması amacıyla geniş çaplı operasyon başlattı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL