En az gol yiyen takım Gençlerbirliği

Kayseri Gençlerbirliği Bayan Futbol takımı, ligde en az gol yiyen takım oldu.

Kayseri Gençlerbirliği Bayan Futbol takımı, ligde en az gol yiyen takım oldu.

Kadınlar 2. Liginde mücadele eden Kayseri Gençlerbirliği ligde geride kalan 17 haftada sadece 6 gol yedi. Rakip filelere 37 gol atan Kırmızı-Siyahlılar 13 takım arasında en az gol yiyen takım olmayı başardı.

Kayseri Gençlerbirliği, 3.haftada Dudulluspor'dan 1 gol, 8.haftada 7 Eylül Gençlikspor'dan 3 gol, 10.haftada İlkadım Belediye Yabancılar Pazarıspor'dan 1 gol ve 16.haftada Dudulluspor'dan 1 gol yedi. Kırmızı-Siyahlılar 9 maçta ise gol kalesini gole kapattı.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de