Emre Kınay, oyunu kullandı

İSTANBUL (AA) - İYİ Parti Kadıköy Belediye Başkan Adayı Emre Kınay, Kadıköy Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde oy kullandı.Kınay, 31 Mart Mahalli İdareler...

İSTANBUL (AA) - İYİ Parti Kadıköy Belediye Başkan Adayı Emre Kınay, Kadıköy Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde oy kullandı.

Kınay, 31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimleri için oyunu kullanmak üzere, beraberindekilerle Caferağa Mahallesi'ndeki okula geldi.

Vatandaşlarla sohbet eden ve sandık görevlileriyle selamlaşan Kınay, 1116 numaralı sandıkta oyunu kullandı.

Oyuncu Emre Kınay, daha sonra okuldan ayrıldı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL