Emre Çolak, futbolu bıraktığını açıkladı

Bir dönem Galatasaray forması da giyen ve son olarak İspanya 3. Lig takımlarından CF Intercity'de top koşturan Emre Çolak, sosyal medya hesabından yaptığı...

Bir dönem Galatasaray forması da giyen ve son olarak İspanya 3. Lig takımlarından CF Intercity'de top koşturan Emre Çolak, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla futbolu bıraktığını açıkladı.

Galatasaray'ın altyapısından çıkan ve uzun yıllar sarı-kırmızılı formayı giydikten sonra İspanyol ekibi Deportivo'ya transfer olan 31 yaşındaki futbolcu Emre Çolak, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla futbolu bıraktığını açıkladı. Son olarak İspanya 3. Lig takımı CF Intercity'de oynayan Çolak, yaptığı açıklamada, "Futbolu bıraktım... Üzerimde emeği olan herkesin ellerinden öperim. Allah sizden razı olsun. Bugünden sonra ailemin mutluluğu için yaşayacağım. Ölüm var, sevdiklerinizle zaman geçirin" ifadelerine yer verdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü