Emniyet'ten başarılı personele ödül

Görevlerinde üstün gayret ve başarı gösteren polis memurları Konya Emniyet Müdürlüğü tarafından ödüllendirildi.

Görevlerinde üstün gayret ve başarı gösteren polis memurları Konya Emniyet Müdürlüğü tarafından ödüllendirildi.


2006 yılı içerisinde yapılan çalışmalarda 95 şüphelinin adli makamlara intikal ettirilmesinde üstün gayret ve başarı gösteren Ahlak Büro Amirliği’nde görevli polis memurları ile değişik tarihlerde ve bölgelerde oto hırsızlık ve diğer hırsızlık olaylarına karışmış 218 şüphelinin adli makamlara intikal ettirilmesinde ve çalıntı malların ele geçirilerek müştekilere teslim edilmesinde üstün gayret ve başarı gösteren Oto Hırsızlık Büro Amirliği’nde görevli polis memurları Şerafettin Geçici, Coşkun Kalkan, Raif Irmak, Adem Şirin, Gürkan Karagöz ve Yasin Özfidan’a Konya Emniyet Müdürü Mehmet Salih Tuzcu tarafından teşekkür belgesi ve altın verildi. Memleket


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?