Emniyet müdürünün oğlu bıçaklandı

Konya'da çıkan bıçaklı kavgada, bir emniyet müdürünün oğlu ağır yaralandı.

Selçuklu Musalla Bağları Mahallesi'nde iki grup arasında henüz belirlenemeyen bir nedenle kavga çıktı.

Bıçaklı kavgada Aksaray Polis Meslek Yüksek Okulu'nda (PMYO) görevli 2. sınıf Emniyet Müdürü İlyas Kaya'nın oğlu Mehmet Kaya (30) yaralandı.

Vücudunun çeşitli yerlerinden bıçaklanan Mehmet Kaya, olay yerine gelen ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı.

Kaya'nın durumunun ciddiyetini koruduğu bildirildi. Polis olaya karışan kişileri arıyor.

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?