Emniyet görevlisi intihar etti

Konya Emniyet Müdürlüğü'nde görevli teknisyen müdürlük içinde intihar etti

Konya Emniyet Müdürlüğü İkmal Şube Müdürlüğü'nde görev yapan ve paranoid bozukluk tedavisi gören teknisyen, çalıştığı büroda intihar etti.


1997 yılından bu yana paranoid bozukluk tedavisi gören ve ilaç kullanan Vehbi Beytullah Mercan, saat 09.30 sıralarında Konya Emniyet Müdürlüğü binası içinde çalışırken, aynı odada bulunan polis memuru arkadaşının dışarıya çıkmasını fırsat bilerek çekmecede bulunan silahı aldı. Tabancayla kendini vurarak intihar girişiminde bulunan Vehbi Beytullah Mercan, ağır yaralı olarak kaldırıldığı Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'nde hayatını kaybetti. Olayla ilgili soruşturmanın başlatıldığı bildirildi. iha


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?