Konya Emniyet Müdürlüğü İkmal Şube Müdürlüğü'nde görev yapan ve paranoid bozukluk tedavisi gören teknisyen, çalıştığı büroda intihar etti.
1997 yılından bu yana paranoid bozukluk tedavisi gören ve ilaç kullanan Vehbi Beytullah Mercan, saat 09.30 sıralarında Konya Emniyet Müdürlüğü binası içinde çalışırken, aynı odada bulunan polis memuru arkadaşının dışarıya çıkmasını fırsat bilerek çekmecede bulunan silahı aldı. Tabancayla kendini vurarak intihar girişiminde bulunan Vehbi Beytullah Mercan, ağır yaralı olarak kaldırıldığı Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'nde hayatını kaybetti. Olayla ilgili soruşturmanın başlatıldığı bildirildi. iha