Emniyet Genel Müdürü Uzunkaya, Katar heyeti ile bir araya geldi

ANKARA (AA) - Emniyet Genel Müdürü Celal Uzunkaya, Katar heyeti ile akşamyemeğinde bir araya geldi.Ankara Polis Moral Eğitim Merkezi Müdürlüğünde...

ANKARA (AA) - Emniyet Genel Müdürü Celal Uzunkaya, Katar heyeti ile akşam yemeğinde bir araya geldi.

Ankara Polis Moral Eğitim Merkezi Müdürlüğünde düzenlenen yemek programına, Uluslararası İşbirliği Dairesi Başkanı A. Aziz Abdulla E Al-Ansari, Emniyet Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Fatih Serdengeçti, Katar heyeti yetkilileri ve ilgili daire başkanları katıldı.

Emniyet Genel Müdürü Uzunkaya, konuk Uluslararası İşbirliği Dairesi Başkanı Tümgeneral A. Aziz Abdulla E Al-Ansari ve beraberindeki heyet ile akşam yemeğinde bir araya gelmekten büyük memnuniyet duyduğunu belirtti, ziyaretin iki ülke arasındaki polis iş birliğini güçlendirmesi temennisinde bulundu.

Program hediye takdimi ve toplu çekiminin ardından sona erdi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE