Emirgazi ilçesinde "Bal Ormanı" oluşturuldu

Konya Orman Bölge Müdürlüğü tarafından Emirgazi ilçesinde oluşturulan Bal Ormanı'na 10 bin fidan dikildi.

Emirgazi Belediye Başkanı Nurişen Koçak, Kötü Dağ mevkisinde düzenlenen fidan dikim töreninde yaptığı konuşmada, ilçe için yeşil kuşak oluşturma çalışmalarının devam edeceğini söyledi.

Bölgenin ağaç bakımında fakir olduğuna dikkat çeken Koçak, ”Orman Bölge Müdürlüğü ilçede arıcılığa teşvik olsun, ilerleyen yıllarda arıcılık yapılsın diye oluşturduğu bu ormana 'Bal Ormanı' adını verdi. Ağaçlar, erozyonla mücadele için de büyük katkı sağlayacaktır. Mahlep, badem, kuşburnu, dişbudak, ahlat ve akasya ağaçları ile ilçemiz farklı bir görüntüye bürünecektir" diye konuştu.

Ağaç dikim törenine, Emirgazi Kaymakamı Sadettin Doğan ile daire amirleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

 

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?