Emine Erdoğan'dan Elazığ depremi dolayısıyla "geçmiş olsun" mesajı

ANKARA (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, Elazığ'ın Sivrice ilçesinde meydana gelen deprem dolayısıyla geçmiş olsun dileğinde...

ANKARA (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, Elazığ'ın Sivrice ilçesinde meydana gelen deprem dolayısıyla geçmiş olsun dileğinde bulundu.

Emine Erdoğan, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, "Elazığ'da meydana gelen ve çevre illerimizde de hissedilen deprem nedeniyle tüm milletimize geçmiş olsun. Depremde hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet, yaralılarımıza acil şifalar diliyorum. Rabb'im ülkemizi her türlü felaketten korusun." ifadesini kullandı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu