Gazetemizin 2. kuruluş yıldönümü ve yeni binaya taşınması ile ilgili hayırlı olsun ziyaretleri sürüyor. Disk Emekli-Sen Konya Şube Başkanı Bayram Çalık ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Gazetemiz İmtiyaz Sahibi Adem Alemdar ile görüşerek, hayırlı olsun temennisinde bulundu. Memleket’i yakından takip ettiklerini belirten Başkan Çalık, “Beğenerek okuduğumuz bir gazete. Başarılarınızın devamını diliyorum. Sizlere hem hayırlı olsun dileğinde bulunmak hem de çalışmalarımız hakkında bilgi vermek istiyorum. Bu ülkenin tüm değerlerlerinde emeği ve katkısı olan emeklilerin insan onuruna yaraşır bir yaşam sürdürmelerini, açlık sınırının altında yaşam sürdüren emeklilerin yaşamlarının düzeltilmesi, için mücadele vereceğiz. Bütün emeklileri yasal olan sendikaya üye olup haklarına sahip çıkmaya davet ediyoruz” dedi. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Adem Alemdar ise, Konya’nın sesi ve soluğu olmaya devam edeceklerini kaydetti.
Emekliler gazetemizi ziyaret etti
Disk Emekli-Sen Konya Şube Başkanı Bayram Çalık ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Gazetemiz İmtiyaz Sahibi Adem Alemdar ile görüşerek, hayırlı olsun temennisinde bulundu.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?