Emekli polis memuru kendini astı

ADAPAZARI'nda 56 yaşındaki emekli polis memuru Saffet Arslan, girdiği bunalım sonucu Yenikent Devlet Hastanesi karşısındaki ormanlık alanda kendini astı.

Sakarya Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı İstiklal Polis Merkezi'nde görev yaparken 4 yıl önce emekliye ayrılarak yeni yerleşim bölgesi Karaman Mahallesi'nde oturan Saffet Arslan bugün sabah saatlerinde "Yarım saat sonra geleceğim" diye evden ayrıldı.

Eve gelmeyen Saffet Arslan Karaman Mahallesi Yenikent Devlet Hastanesi karşısında bulunan ormanlık alanda ağaçta asılı olarak bulundu.

Yakınlarının ileri derecede şeker hastası olduğunu söyledikleri polis memurunun cesedi, Cumhuriyet savcısının yaptığı incelemenin ardından İstanbul Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

841 GÖZALTI VAR
Seferihisar Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü tutuklandı
YENİ DİLENME METODU MU?
Isparta'da mutlu son adliyede bitti! 5 salona işlem
BİR CİNAYET OLAYI DAHA AYDINLATILDI