Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, indirimli ve kontörlü kişiselleştirilmiş elkartların sahipleri dışındakilerin kullanmasının yasak olduğu anımsatıldı.
Elkartların kaybedilmesi durumunda haksız kullanımların önlenmesi amacıyla Elkart Müdürlüğüne başvurularak kullanıma kapattırılması gerektiği anımsatılan açıklamada şunlar kaydedildi:
''Elkart kullananların bu başvuruları, hafta sonu ve mesai saatleri dışında da yapabilmesi için internet üzerinden kayıp başvuruları alınmaya başlanmıştır. İnternet üzerinden yapılan bu işlem üç iş gününde Elkart Müdürlüğüne gelinerek imzalı şekle getirilmelidir. Süresi içinde onaylanmayan başvurular dikkate alınmayacaktır.''
Memleket