Elkartta internetten 'kayıp başvurusu'

Toplu taşıma araçlarında kullanılan elkartlar için kayıp başvurusu internetten yapılıyor.

Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, indirimli ve kontörlü kişiselleştirilmiş elkartların sahipleri dışındakilerin kullanmasının yasak olduğu anımsatıldı.

 

Elkartların kaybedilmesi durumunda haksız kullanımların önlenmesi amacıyla Elkart Müdürlüğüne başvurularak kullanıma kapattırılması gerektiği anımsatılan açıklamada şunlar kaydedildi:

''Elkart kullananların bu başvuruları, hafta sonu ve mesai saatleri dışında da yapabilmesi için internet üzerinden kayıp başvuruları alınmaya başlanmıştır. İnternet üzerinden yapılan bu işlem üç iş gününde Elkart Müdürlüğüne gelinerek imzalı şekle getirilmelidir. Süresi içinde onaylanmayan başvurular dikkate alınmayacaktır.''

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?