Elazığspor'un transfer yasağı kaldırıldı

TFF 1. Lig ekiplerinden Elazığspor'a verilen iki dönem transfer yasağının kaldırıldığı bildirildi. Elazığspor Kulübünden yapılan...

TFF 1. Lig ekiplerinden Elazığspor'a verilen iki dönem transfer yasağının kaldırıldığı bildirildi.

Elazığspor Kulübünden yapılan açıklamada, Uluslararası Futbol Federasyonları Birliği (FIFA) tarafından 8 Şubat'ta verilen iki dönem transfer yasağının, Uluslararası Spor Tahkim Mahkemesinde (CAS) açılan dava sonucunda kesin olarak kaldırıldığı belirtildi.

Açıklamada, bu konuda emeği geçen Elazığ Belediye Başkanı Mücahit Yanılmaz'a, kulüp yönetim kurulu üyelerine ve avukat Cenk Gündoğdu'ya teşekkür edildi.

 

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler