Elazığ’da yangın: 3 ev kullanılamaz hale geldi

Elazığ'da çıkan yangında 3 ev kullanılamaz hala geldi. Tavan arasında bir kutu içerisinde bulunan ve yanmak üzere olan 4 yavru kedi ise itfaiye ekipleri...

Elazığ'da çıkan yangında 3 ev kullanılamaz hala geldi. Tavan arasında bir kutu içerisinde bulunan ve yanmak üzere olan 4 yavru kedi ise itfaiye ekipleri tarafından kurtarılarak koruma altına alındı.

Olay, Nailbey Mahallesi Yenice Sokak'ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, bir evde çıkan yangın bitişiğindeki 2 eve daha sıçradı. Yangın kısa sürede büyürken 3 ev tahliye edildi. Haber verilmesi üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye, sağlık ve polis ekibi sevk edildi. Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesi ile yarım saat süren çalışmanın ardından kontrol altına alınarak söndürüldü. Bu sırada tavan arasında bir kutu içerisinde bulunan 4 yavru kedi, yanmak üzereyken itfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı. Daha birkaç günlük oldukları tahmin edilen kediler, Elazığ Belediyesi Hayvan Hastanesi ve Bakım Evi'ne götürüldü.

Yangının çıkıp sebebiyle ilgili inceleme sürüyor

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı