Elazığ'da seyir halindeki kamyonet yandı

ELAZIĞ (AA) - Elazığ'da seyir halindeyken alev alan kamyonet kullanılamaz hale geldi.Sürücüsünün kimliği ve plakası öğrenilemeyen kamyonetin, Elazığ-Malatya...

ELAZIĞ (AA) - Elazığ'da seyir halindeyken alev alan kamyonet kullanılamaz hale geldi.

Sürücüsünün kimliği ve plakası öğrenilemeyen kamyonetin, Elazığ-Malatya kara yolunun Velipalas mevkisinde seyir halindeyken motor kısmı alev aldı.

Durumu fark eden sürücü, aracı güvenlik şeridine çekti.

Çevredeki bir iş makinesi ile aracın üzerine toprak döküldü. Yangın olay yerine gelen itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Yangında kamyonet kullanılamaz hale geldi.

Aracın yandığı anlar bir sürücü tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek