Elazığ’da gençler masa tenisi müsabakaları başladı

Elazığ'da okul sporları 2022-2023 sezonu gençler masa tenisi müsabakaları başladı.

Elazığ'da okul sporları 2022-2023 sezonu gençler masa tenisi müsabakaları başladı.

Okul sporları 2022-2023 yılı faaliyet programında yer alan gençler kız erkek gençler masa tenisi müsabakaları Yakup Kılıç spor salonu masa tenisi salonunda yoğun bir katılımla başladı. Gençler kız-erkek gençler masa tenisi müsabakaları il birinciliği müsabakaları 23 Aralıkta son bulacak.

Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünden yapılan açıklamada, "Okul sporları faaliyet takviminde yer alan gençler kız-erkek masa tenisi müsabakaları çerçevesinde masa tenisi müsabakaları yoğun katılım ile başlamıştır. Müsabakalara katılım sağlayan sporcu ve antrenörlerimize başarılar dileriz" denildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü