Elazığ'da doğalgaz zehirlenmesi

Apartmandaki doğalgaz sızıntısından etkilenen 3 kişi hastanede tedavi altına alındı

ELAZIĞ (AA) - Elazığ'da apartmandaki doğalgaz sızıntısından etkilenen 3 kişi hastaneye kaldırıldı.

Doğukent Mahallesi Mimar Sinan Caddesi Yavuz Sitesi'ndeki apartmanda doğalgaz sızıntısı meydana geldi.

Sızıntıyı fark eden apartman sakinleri binayı tahliye etti.

Olay yerine gelen 112 Acil Servis ekiplerince doğalgazdan etkilenen Esra Aydın (27) Fırat Üniversitesi Hastanesine, 2 kişi de Elazığ Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Teknik ekip, apartmanın doğalgaz tesisatında inceleme yaparak sızıntıyı giderdi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu