Elazığ'da cinayet

Tartıştığı arkadaşını tabancayla öldüren zanlı, jandarmaya teslim oldu

ELAZIĞ (AA) - Elazığ'da bir kişi, tartıştığı arkadaşını tabancayla vurarak öldürdü.

Alınan bilgiye göre, Örençay köyünde ikamet eden C.T. (73) ile evine gelen arkadaşı Mustafa Çapar (37) arasında henüz bilinmeyen bir nedenle tartışma çıktı.

Tartışmanın büyümesi üzerine çıkan kavgada C.T. üzerindeki tabancayla Çapar'a ateş etti.

Olayın ardından jandarmaya giden C.T. arkadaşını tabancayla vurduğunu söyledi.

Olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri, Çapar'ın öldüğünü belirledi.

Çapar'ın cenazesi savcılık incelemesinin ardından otopsi için Fırat Üniversitesi Hastanesine kaldırıldı.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek