Elazığ'da çıkan yangında 3 ev kullanılamaz hale geldi

ELAZIĞ (AA) - Elazığ'ın Arıcak ilçesinde çıkan yangında 3 ev kullanılamaz hale geldi.Alınan bilgiye göre, Karakaş köyünde Yaşar Özelçi'ye ait kerpiç...

ELAZIĞ (AA) - Elazığ'ın Arıcak ilçesinde çıkan yangında 3 ev kullanılamaz hale geldi.

Alınan bilgiye göre, Karakaş köyünde Yaşar Özelçi'ye ait kerpiç evde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Kısa sürede büyüyen yangın çevresindeki 5 eve sıçradı.

Durumun bildirilmesi üzerine Arıcak Belediyesi ile Bukardi, Üçocak ve Erimli Belde belediyelerinden itfaiye ekipleri sevk edildi.

Ekiplerin yaklaşık 1,5 saat süren çalışması sonucu söndürülen yangında 3 ev kullanılamaz hale geldi, 3 evde ağır hasar oluştu.

Yangında bazı hayvanların telef olduğu öğrenildi.

Arıcak Kaymakamı Şenol Öztürk ve Belediye Başkanı Ferit Yıldırım köyde incelemelerde bulundu.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek