Elazığ’da biyolojik atık su arıtma tesisi için ilk kazma vuruldu

Elazığ Belediyesi tarafından şehrin 2053 yılına kadar atık su problemini ortadan kaldıracak ileri biyolojik atık su arıtma tesisi inşa çalışmaları...

Elazığ Belediyesi tarafından şehrin 2053 yılına kadar atık su problemini ortadan kaldıracak ileri biyolojik atık su arıtma tesisi inşa çalışmaları başladı.

Elazığ Belediyesi, şehrin ihtiyaçlarına ve problemlerine yönelik köklü çözümler üretmeye yönelik yatırımlarına bir yenisini daha ekliyor. Elazığ'ın 2053 yılına kadar ihtiyacını karşılayacak ileri biyolojik atık su arıtma tesisinin inşa çalışmaları başladı. Elazığ-Bingöl kara yolu 17. kilometrede yer alan mevcut arıtma tesisisin yer aldığı yaklaşık 250 dönümlük arazi üzerinde inşa edilecek tesiste şehrin atık su bertaraf sorununa köklü çözüm oluşturacak 150 bin metreküp kapasiteli ileri biyolojik atık su arıtma tesisinin 24 ayda tamamlanarak teslim edilmesi planlanıyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı