Elazığ’da 2 şahıs esrarla yakalandı

Edinilen bilgilere göre, İl Jandarma Komutanlığı ekipleri,uyuşturucu maddeyle mücadele konusunda çalışma yaptı.

Elazığ'da boş bir evde esrar kullanan 2 şahıs yakalandı.

Edinilen bilgilere göre, İl Jandarma Komutanlığı ekipleri,uyuşturucu maddeyle mücadele konusunda çalışma yaptı. Ekiplerin yaptığı çalışmada merkez Esentepe Mahallesi Pertek yolu kenarında bulunan boş binada 2 şahıs uyuşturucu madde kullanırken yakalandı. Yakalanan 2 şüpheli ifadeleri alınmak üzere jandarma karakoluna götürüldü.

Şahısların üzerinden bir miktar esrar ele geçirildiği öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

YÖNETİCİ BIÇAKLANDI
O SÜRÜCÜ TUTUKLANDI
Akıma kapılıp 10 metre yükseklikten düştü
KAZA YAPAN ARAÇ KENDİNİ İHBAR ETTİ
KAZA YAPTI, KAÇTI