Elazığ İl Özel İdare’de Orak’la yollar ayrıldı

Kadınlar Basketbol Süper Ligi'ne 4'te 0'la başlayan Birevim Elazığ İl Özel İdare'de Başantrenör Olcay Orak'la yollar ayrıldı.

Kadınlar Basketbol Süper Ligi'ne 4'te 0'la başlayan Birevim Elazığ İl Özel İdare'de Başantrenör Olcay Orak'la yollar ayrıldı.

Kulüpten yapılan yazılı açıklamada, "Kulübümüz Başantrenör Olcay Orak'la yapılan görüşmeler sonucunda karşılıklı anlaşmaya vararak yollarını ayırma kararı almıştır. Birlikte çalıştığımız dönemde takımımızın başarısında büyük emekleri olan sayın Olcay Orak'a teşekkürlerimizi sunuyoruz. Kararın hem kulübümüz hem de sayın Olcay Orak için hayırlı olmasını diliyor, hocamıza kariyerinin geri kalan kısmında başarılar diliyoruz" denildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de