Ekrem Örenç: “3 gollü net bir galibiyet kazandık”

Kasımpaşa Teknik Sorumlusu Ekrem Örenç, taktiksel açıdan keyifli bir maç olduğunu dile getirerek, "3 gollü net bir galibiyet kazandık" dedi.

Kasımpaşa Teknik Sorumlusu Ekrem Örenç, taktiksel açıdan keyifli bir maç olduğunu dile getirerek, "3 gollü net bir galibiyet kazandık" dedi.

Spor Toto Süper Lig'in 24. haftasında Kasımpaşa, sahasında karşılaştığı Antalyaspor'u 3-1 mağlup etti. Maçın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Kasımpaşa Teknik Sorumlusu Ekrem Örenç, "Bu maça iyi hazırlandık. Maç öncesi yeni transferlerden beklentimiz belliydi. Maçın skoru itibari ile de beklentimizi karşıladılar diyebilirim. İki takımda maça dengeli başladı. Maç görsel açıdan çok zevkli geçmesede taktiksel anlamda iyi bir maç olduğunu düşünüyorum. Maçın başında rakibimiz pozisyonlara girdi fakat skor üretemedi. Biz yakaladığımız pozisyonda golleri bulduk ve avantaj sağladık. İkinci yarı itibarıyla istediğimiz oyunu sahada daha da iyi oynayabildik. Mağlup olan rakibimiz üstümüze geldi ve biz de son bölümde kontra ile açıkları yakalamaya çalıştık. Sonuç itibarıyla 3 gollü net bir galibiyet kazandık" şeklinde konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?