Ekrana ve köşesine veda etti! VİDEO

Mehmet Ali Birand, sağlık sorunları nedeniyle bir süreliğine ekrana veda etti

Kanal D’de ana haber ve 32. gün programlarını sunan ünlü anchorman Mehmet Ali Birand yeni yayın dönemine kadar ekranlara veda etti.

Akşam ana haberleri sunan Birand programın sonunda söyledikleri ile herkesi şaşırttı. Birand, gündemin çok yoğun olduğu bir dönemde ekranlara veda etmenin çok zor olduğunu belirterek “ Ama ayrılmak zorundayım” dedi.

Birand “ Tatile falan çıkmıyorum. Bir süredir gördüğüm tedavi iyi sonuç verince yarın kendimi cerrahlara bırakıyorum. Önemli bir ameliyatım var. Kötü değil iyi bir haber veriyorum.” dedi.

Sezon başında yeniden buluşmayı çok istediğini belirten Birand, izleyicilerden, seven sevmeyen herkesten dua beklediğini söyledi.

 

 

Medya Haberleri

Sekizinci Aile İkinci Sezonu İptal Edildi: Disney Plus'tan Şok Karar
Şebnem Ferah İzmir'de Fırtına Gibi Esti!
Ünlü Sunucu Ece Vahapoğlu Müjdeli Haberi Verdi: Kanseri Yendim!
Reha Muhtar Yaşamını Yitirdi
Demet Özdemir Cannes kırmızı halısında