Ehliyetsiz sürücünün kullandığı otomobil iş yerine girdi

KAHRAMANMARAŞ (AA) - Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde ehliyetsiz sürücünün kullandığı otomobil iş yerine girdi.M.A. (17) idaresindeki 44 BS 135 plakalı...

KAHRAMANMARAŞ (AA) - Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde ehliyetsiz sürücünün kullandığı otomobil iş yerine girdi.

M.A. (17) idaresindeki 44 BS 135 plakalı otomobil, Güneşli Mahallesi'nde motosiklete çarptı.

Çarpmanın ardından iş yerine giren otomobilin sürücüsü yaralandı.

Ehliyetsiz olduğu öğrenilen M.A, 112 Acil Servis ekibince Elbistan Devlet Hastanesine kaldırıldı.

İş yerine giren otomobil, çekici yardımıyla çıkarıldı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL