Ehliyetsiz sürücü kovalamaca sonucu yakalandı

Konya’da dur ihtarına uymayarak polisten kaçan ehliyetsiz ve alkollü sürücü kovalamaca sonucu yakalandı.

Olay, saat 23.45 sıralarında merkez Karatay ilçesi Aslım Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, merkez Meram ilçesi Mimar Muzaffer Caddesinde polis, şüphelenerek Y.B. (17) idaresindeki 26 SL 697 plakalı otomobile dur ihtarında bulundu. Otomobil sürücüsü Y.B. polisin dur ihtarına uymayarak kaçmaya başladı. Yaşanan kovalamaca sırasında kırmızı ışık ihlali yapan sürücü polise yakalanacağını anlaması üzerine Aslım Caddesinde geri geldiği istikamete dönerek tersten kaçmaya çalıştı. Yolu kapatarak otomobili durduran polis, sürücüyü araçtan aşağıya indirdi. Yapılan plaka sorgusunda otomobilin trafikten men olduğu belirlendi. Ehliyetsiz olduğu öğrenilen sürücü Y.B. yapılan alkol testinde ise 0.74 promil alkollü çıktı. Polis tarafından, dur ihtarına uymamak, kırmızı ışık ihlali yapmak, ehliyetsiz araç kullanmak ve alkollü araç kullanmaktan dolayı sürücü Y.B’ye toplamda 2 bin 566 TL para cezası kesildiği öğrenildi. Sürücü polisin neden kaçtın sorusuna, “ Ehliyetim yoktu ve alkol almıştım o yüzden kaçtım. Araba zaten emanet” diyerek cevap verdi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu