Selçuklu Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü ile Selçuklu Emniyet Müdürlüğü ekipleri, umuma açık yerlerde ve eğlence mekanlarında denetim yaptılar.
Şehir merkezinde bulunan kafe, internet kafe, müzikli eğlence mekânları ve hamburger salonlarında yapılan denetimlerde, kanun ve yönetmeliklere uygun olmayan işyerleri uyarılırken, uyarı sonucu eksiklikleri gidermeyen işletmelerin kapatılacağı bildirildi. Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, denetimlerin süreceğini belirterek, "Belediye ekiplerimiz ve emniyet müdürlüğümüze bağlı ekipler tarafından ortaklaşa düzenlenen bu denetimler, hemşerilerimizin olduğu kadar işletmelerimizin de menfaatinedir. Kanunlar çerçevesinde çalışan, müşteri memnuniyetini ön planda tutan, temizlik ve hijyenik koşullara uyan işletmeler bu denetimlerden memnun olmaktadır. Bu işyerlerinin denetlendiğini gören hemşehrilerimiz de buralara gönül rahatlığıyla gitmektedirler. Belediye olarak amacımız ceza yazmak değil, işletmelerimizin daha uygun koşullarda hizmet etmesini sağlamaktır. Yapılan denetimlerde büyük bir çoğunluğun hukuki mesuliyetlerini yerine getirdikleri görülmektedir" şeklinde konuştu. iha