"Eğitim ve Öğretimde Yenilikçilik Ödülleri" başvuruları başladı

Milli Eğitim Bakanlığınca, eğitim ve öğretim alanında özgün uygulamaların ödüllendirilerek teşvik edilmesi ve paylaşımının sağlanması amacıyla düzenlenen "Eğitim ve Öğretimde Yenilikçilik Ödülleri" için başvurular, 4 Mayıs'a kadar sürecek

ANKARA (AA) - Milli Eğitim Bakanlığınca (MEB), eğitim ve öğretim alanında özgün uygulamaların ödüllendirilerek teşvik edilmesi ve paylaşımının sağlanması amacıyla düzenlenen "Eğitim ve Öğretimde Yenilikçilik Ödülleri" için başvurular başladı.

"Eğitim ve Öğretimde Yenilikçilik Ödülleri"ne, MEB'e bağlı her kurum, öğretmen, yönetici ile lise kademelerinde öğrenim gören öğrenciler başvuru yapabilecek.

Bu kapsamda yarışmalar, "öğretim yöntem ve teknikleri", "bilimsel ve teknolojik faaliyetler", "kurumsal kapasitenin geliştirilmesi", "eğitim öğretime erişim ve yönlendirme", "olumlu tutum ve davranışların geliştirilmesi" kategorilerinde gerçekleştirilecek.

Başvurular, bireysel veya kurumsal olarak "http://eoyo.meb.gov.tr/Login.aspx" internet adresi üzerinden elektronik ortamda yapılacak.

"Eğitim ve Öğretimde Yenilikçilik Ödülleri" için başvurular, 4 Mayıs 2016'ya kadar devam edecek.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu