Eğitim-Sen'den kan bağışı

Eğitim-Sen Konya Şubesi Türk Kızılayı'nın başlattığı ''Bir Milyon İyi İnsan Aranıyor'' kampanyası kapsamında kan bağışında bulunacak.

Eğitim-Sen Konya Şube Başkanı Celalettin Dinç, sendika binasında düzenlediği basın toplantısında, 27-28-29 Ağustos tarihlerinde sendika üyelerinin Merkez Öğretmenevi bahçesinde Kızılay'ın standında kan bağışlayacaklarını belirtti.

 

Dinç, Kızılay'a KESK üyelerinin destek verdiğini ifade ederek, ''Hastalarımızın iyileşebilmesi için kan bağışında bulunmamız zorunluluktur'' dedi.

Kan Bağışının insan hayatında önemli olduğuna işaret eden Dinç, ''Ramazan ayında kan bağışları azalıyor. Ramazan'da kan ihtiyacını gidermek için 1500 Eğitim-Sen üyesi kan bağışında bulunacağız. Vatandaşların da kan bağışı konusunda duyarlı olmasını istiyoruz'' diye konuştu.

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?