Eğitim Bir Sen Genel Kurulu yapıldı

Memur-Sen’e bağlı Eğitim Bir-Sen Konya Şubesi’nin genel kurulu MKM'de yapıldı. Delegeler Latif Selvi’yi yeniden başkanlığa seçti.

Memur-Sen’e bağlı Eğitim Bir-Sen Konya Şubesi’nin genel kurulu Mevlana Kültür Merkezi’nde yapıldı. Kurulda yapılan seçimlerde delegeler Latif Selvi’yi yeniden başkanlığa seçtiler. Tek listeyle gidilen seçimler sonucunda Eğitim Bir-Sen Konya Şubesi’nin Yönetim Kurulu, Disiplin Kurulu ve Genel Merkez delegeleri şu isimlerden oluştu. Yönetim Kurulu: Latif Selvi, Fehmi Ceylan, Nazif Karlıer, Hüseyin Turhan, Sever Korkmaz, Halil İbrahim Çelik, Mehmet Emin Botsalı.

Disiplin Kurulu: Harun Güzel, Kasım Yazıcı, Duran Çetin, İsmail Gökdoğan, Mustafa Akgün. Genel Merkez delegeleri: Ali Küçükkösen, Latif Selvi, Fehmi Ceylan, Hüseyin Turhan, Sever Korkmaz, Halil İbrahim Çelik, Mustafa Aksoy, Orhan Kahriman, Zübeyir Yavuz, İradet Genç, Bilal Doğru, Haydar Sürücü, Yakup Dede, Galip Bilgili.

Böylece gazetemiz yazarı Kasım Yazıcı Eğitim Bir-Sen disiplin kurulu asli üyeliğine seçilirken, Mustafa Durdu da Disiplin Kurulu yedek üyesi oldu. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?