EGİAD’dan "Yaza Merhaba" yemeği

Ege Genç İş İnsanları Derneği (EGİAD), üyelerini "Yaza Merhaba" yemeğinde buluşturdu.

Ege Genç İş İnsanları Derneği (EGİAD), üyelerini "Yaza Merhaba" yemeğinde buluşturdu.

Ege Genç İş İnsanları Derneği (EGİAD) Sosyal İlişkiler Komisyonu, "Yaza Merhaba" yemeği düzenledi. Çeşme'deki bir mekanda gerçekleşen programa EGİAD üyeleri yoğun katılım gösterdi. Gecede yeni üyeler tanışma imkanı bulurken, uzun süredir birlikte olamayan üyeler de özlem giderdi. Üyelerin görüş alışverişinde bulunma ve iş ağlarını genişletme fırsatı da bulduğu etkinlik, renkli görüntülere sahne oldu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ