Ege’nin kadın basketbol şampiyonu İKMYO

Türkiye Üniversite Sporları Federasyonu tarafından düzenlenen "ÜNİLİG Basketbol 3x3" grup müsabakaları son buldu.

Türkiye Üniversite Sporları Federasyonu tarafından düzenlenen "ÜNİLİG Basketbol 3x3" grup müsabakaları son buldu. İzmir'de oynanan Ege bölgesi maçlarının kazananı İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu (İKMYO) Kadın Basketbol Takımı oldu. İKMYO, İstanbul'da oynanacak final maçına gitmeye hak kazandı.

Ege Bölgesindeki üniversite takımlarının rekabet ettiği ÜNİLİG Basketbol 3x3 grup müsabakaları son buldu. Türkiye Üniversite Sporları Federasyonu tarafından düzenlenen turnuvanın Ege bölgesi maçlarında 9 erkek ve 8 kadın takım mücadele etti. İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu Kadın Basketbol Takımı, Dokuz Eylül Üniversitesi, Celal Bayar Üniversitesi ve İzmir Ekonomi Üniversitesi'nin yer aldığı Ege Grubu'nu şampiyon tamamladı.

İKMYO, Haziran ayında İstanbul'da oynanacak final maçında İzmir'i temsil edecek tek kadın takımı olacak.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi
Fenerbahçe'de tarih belli oldu! Sahaya iniyorlar