Efeler Belediyesi’nden “maaş” açıklaması

Efeler Belediyesi yaptığı açıklama ile katı atık bedellerinin tahsil edilmesinin ardından belediye işçi ve memurlarının maaşlarının eksik kalan kısmının...

Efeler Belediyesi yaptığı açıklama ile katı atık bedellerinin tahsil edilmesinin ardından belediye işçi ve memurlarının maaşlarının eksik kalan kısmının ödeneceğini bildirdi.

Efeler Belediyesi'nden belediye işçi ve memurların maaş ödemeleri hakkında açıklama yapıldı. Efeler Belediyesi tarafından yapılan açıklamada "Kamuoyunun bildiği üzere vatandaşlarımızdan alınan katı atık bedelleri büyükşehir belediyeleri tarafından ilçe belediyelerine aktarılmaktadır. 21 Ağustos 2023 tarihinde Aydın Büyükşehir Belediyesi ASKİ Genel Müdürlüğü'nce tarafımıza aktarılacak katı atık bedellerinin tahsilinin ardından belediyemiz işçi ve memurlarının maaşlarının eksik kalan miktarı ödenecektir. Gerekli hassasiyeti gösteriyor, mağduriyete sebep olmamak için elimizden geldiğince çalışıyoruz. Kamuoyunun bilgilerine arz ederiz" ifadelerine yer verildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı