Edirne'deki trafik kazası

İki tırın çarpışması sonucu trafiğe kapanan TEM Otoyolunun Edirne-Kapıkule kısmı yeniden trafiğe açıldı

EDİRNE (AA) - Edirne'de iki tırın çarpışması sonucu trafiğe kapanan TEM Otoyolunun Edirne-Kapıkule arasındaki bölümü tekrar trafiğe açıldı.

Alınan bilgiye göre, Ziya Sadıkoğlu'nun kullandığı 81 DB 703 plakalı tır, Edirne- Kapıkule TEM otoyolu eski gişeler mevkinde Fırat Bayır idaresindeki 31 APP 36 plakalı tırla çarpışmış, kaza sonrası tırlarda bulunan tekstil malzemesi yola savrulmuştu.

Tek yönlü olarak trafiğe kapanan otoyol, yaklaşık 2 saatlik çalışma sonunda tırların çekici yardımıyla kaldırılmasının ardından tekrar trafiğe açıldı.



AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU