Edirne’deki şampiyonada Eskişehirli sporcu altın madalya kazandı

Edirne'de, 7 ülke ve 450 sporcunun katıldığı Uluslararası 4. Edirne Cup yarışlarında milli sporcu Sudem Denizli 50 metre sırtüstü kategorisinde açık...

Edirne'de, 7 ülke ve 450 sporcunun katıldığı Uluslararası 4. Edirne Cup yarışlarında milli sporcu Sudem Denizli 50 metre sırtüstü kategorisinde açık yaş kadınlarda birinci olarak altın madalya kazandı.

Konuyla ilgili Eskişehir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünden yapılan açıklamada, "7 Ülke ve 450 sporcunun katıldığı Uluslararası 4. Edirne Cup müsabakasında milli sporcu Sudem Denizli 50 metre sırtüstü kategorisinde 29 saniye 66 saliselik derece ile açık yaş kadınlarda birinci olarak madalya kazandı. Milli sporcumuz Mehmet Ali Topal ise 2 dakika 2 saniye 80 saniyelik derece ile genç erkek ikincisi ve açık yaş erkekler üçüncüsü olarak madalya kazandı. Sporcularımızı ve antrenörlerimizi tebrik eder, başarılarının devamını dileriz" denildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?