Edirne'deki rüşvet operasyonu

Operasyonda gözaltına alınan 10 şüpheli adliyeye sevk edildi

EDİRNE (AA) - Edirne'de "rüşvet" iddialarına yönelik operasyonda gözaltına alınan Keşan Orman İşletme Müdürü'nün de aralarında bulunduğu 10 şüpheli, adliyeye götürüldü.

Edirne Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince Keşan Orman İşletme Müdürlüğü'ne yönelik operasyonda gözaltına alınan Keşan Orman İşletme Müdürü M.S. ile memurlar ve iş adamlarının da aralarında olduğu 10 kişinin emniyetteki işlemleri tamamlandı.

Şüpheliler, Keşan Devlet Hastanesi'ndeki sağlık kontrolünün ardından Keşan Adliyesi'ne sevk edildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL