Edirne'de orman yangını

Keşan ilçesinde ormanlık alanda çıkan yangın söndürüldü

EDİRNE (AA) - Edirne'nin Keşan ilçesinde ormanlık alanda çıkan yangın söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, Radyolink yolu Bayraktepe mevkisinde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.

Yangını gören vatandaşlar, Keşan Orman İşletme Müdürlüğü ve Keşan Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü'ne durumu bildirdi.

Olay yerine gelen ekipler, yaklaşık 1 saatlik çalışmanın ardından yangını kontrol altına alarak büyümeden söndürdü.

Yaklaşık 1 hektarlık alanın zarar gördüğü bölgede, soğutma çalışmalarına devam ediliyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL