Edirne Müzik Festivali başladı

Müzikseverlerin yağmura rağmen konserlere ilgisi büyük oldu

EDİRNE (AA) - "Edirne Müzik Festivali" başladı.

Karaağaç Mahallesi'ndeki davet bahçesinde oluşturulan konser alanında sahneye çıkan sanatçılar ve gruplar şarkılarını seslendirdi.

Yağmurdan şemsiye ve yağmurluklarıyla korunan müzikseverler konserlere ilgi gösterdi.

Dip ve Keti'nin konserleriyle başlayan festivalde bugün Jehan Barbur, Cem Adrian, Moğollar ve Hayko Cepkin müzikseverlerle buluşacak.

Yarın da Murat Mermer, Manuş Baba, Kalben, Yeni Türkü, Haluk Levent ve Manga konser verecek.

Bu yıl ilk kez düzenlenen festivale, özellikle lise ve üniversite öğrencileri yoğun ilgi gösterdi.

AA

Kültür Sanat Haberleri

Yabancılar bu dizilere bayılıyor
Başında o isim var: 3 bin yıllık yemekleri yaptılar
13 Aşamada Hayat Bulan Şimşir Kaşıklar Şöleni
Öğrenciler Romanların İzinde Başkenti Keşfetti
Şekerci Han Restorasyonu: Tarihin Kalbi Fatih’te Yeniden Atacak