Eczacılarla Sağlık İşleri anlaştı

Türk Eczacılar Birliği ile Sağlık İşleri Genel Müdürlüğü arasında 14 Şubat 2006 tarihi itibariyle sona eren sözleşmenin süresi uzatıldı. Milyonlarca SSK ve Yeşil Kartlı hastaları yakından ilgilendiren gelişmeyle ilgili müjdeli haber, 5. Bölge Konya Eczacı






Türk Eczacılar Birliği ile Sağlık İşleri Genel Müdürlüğü arasında 14 Şubat 2006 tarihi itibariyle sona eren sözleşmenin süresi uzatıldı. Milyonlarca SSK ve Yeşil Kartlı hastaları yakından ilgilendiren gelişmeyle ilgili müjdeli haber, 5. Bölge Konya Eczacılar Odası Başkanı Harun Kızılay’dan geldi. Konuyla ilgili yazılı bir açıklama yapan Kızılay, “Türk Eczacılar Birliği ile SSK arasında yapılan 2006 yılı protokol görüşmeleri henüz tamamlanmadı. Ancak SSK’lı hastalarımızın bu protokol görüşmelerinden dolayı mağduriyete uğramaması için, SSK Sağlık İşleri Genel Müdürlüğü’nün 2005 yılında yapılan sözleşmenin süresinin uzatılması talebine, Türk Eczacılar Birliği olumlu cevap vererek, sürenin uzatılmasını kabul etmiştir. Konya Eczacı Odası olarak, odamıza bağlı tüm eczanelerimizi konu hakkında bilgilendirerek, süre uzatım sözleşmesi imzalattırılarak, kuruma teslim edilmiştir. SSK’lı vatandaşlarımız, anlaşmalı 664 eczanemizden rahatlıkla ilaçlarını alabileceklerdir.”

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?