E-bilet sıkıntısı yaşanıyor

Tramvay ve otobüslerde kullanılan elektronik biletlerden beş kullanımlık olanların bir süredir gişelerde bulunamaması beşlik biletlerin kalktığı söylentilerine yol açtı.

Tramvay ve otobüslerde kullanılan elektronik biletlerden beş kullanımlık olanların bir süredir gişelerde bulunamaması beşlik biletlerin kalktığı söylentilerine yol açtı. 2’lik biletlerin ücreti 2.20 YTL’yken 5’lik biletler 5 YTL’ye satılıyordu. 5’lik biletlerin piyasada olmaması nedeniyle elkartı olmayan vatandaşlar 2 kullanımlık biletlerden almak zorunda kalıyor, bu durumu yolcular fiili zam olarak algılıyorlar. Görüştüğümüz bilet gişeleri belediyenin 5’lik bilet vermediğini söylüyor. Daha önce de bir süre 2’lik biletlerin bulunmaması ve şu an yaşanan 5’lik bilet sıkıntısı üzerine konuştuğumuz belediye yetkilileri ise bu sorunların kargodan kaynaklandığını, biletlerin tek bir merkezden gelmesi nedeniyle çeşitli aksamaların yaşanabildiğini söylüyor. Yetkililer, hafta sonuna kadar sorunun halledileceğini belirtiyor. Vatandaşlar ise dolmuş fiyatına tramvaya binmekten şikâyetçi. Belediyenin biletlere gizli zam yaptığını iddia eden vatandaşlar e-biletlerde yaşanan sıkıntıların asıl sebebinin herkesi elkart sahibi olmaya zorlamak olduğunu iddia ediyor. Kültigin Akbulut-Memleket


--

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?