Konya'da lise 3'üncü sınıf öğrencisi 17 yaşındaki S.Y., bir internet kafede birlikte bilgisayarda Oyun oynadığı arkadaşı lise 2'nci sınıf öğrencisi 16 yaşındaki V.A'nın 'Neden kötü oynuyorsun. Düzgün oyna' sözüne sinirlenip, V.A.'yı karnından bıçakladı.
Olay, dün saat 19.30 sıralarında merkez Karatay İlçesi Ankara Caddesi'ndeki bir internet kafede meydana geldi. Arkadaşlarıyla internet kafeye giden V.A. ve S.Y. aynı Oyunu birliktet oynamaya başladı.
V.A., Oyun sırasında iddiaya göre arkadaşı S.Y.'de 'Neden kötü oynuyorsun. Düzgün oyna' dedi. Bunun üzerine S.Y. ve V.A. arasında tartışma başladı. Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine S.Y., üzerinde bulundurduğu bıçağı V.A.'nın karnına sapladı.
Kanlar içinde yere yığılan V.A., ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne getirildi. V.A.'nın sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi. Kaçan S.Y.'de kısa bir süre sonra polis tarafından gözaltına alındı. Ardından ifadesi alınmak üzeri Çocuk Şube Müdürlüğü'ne götürüldü.