Düzgün oyna diyen arkadaşını bıçakladı

Liseli gençlerin bilgisayar oyunu kanlı bitti...

Konya'da lise 3'üncü sınıf öğrencisi 17 yaşındaki S.Y., bir internet kafede birlikte bilgisayarda Oyun oynadığı arkadaşı lise 2'nci sınıf öğrencisi 16 yaşındaki V.A'nın 'Neden kötü oynuyorsun. Düzgün oyna' sözüne sinirlenip, V.A.'yı karnından bıçakladı.

Olay, dün saat 19.30 sıralarında merkez Karatay İlçesi Ankara Caddesi'ndeki bir internet kafede meydana geldi. Arkadaşlarıyla internet kafeye giden V.A. ve S.Y. aynı Oyunu birliktet oynamaya başladı.

V.A., Oyun sırasında iddiaya göre arkadaşı S.Y.'de 'Neden kötü oynuyorsun. Düzgün oyna' dedi. Bunun üzerine S.Y. ve V.A. arasında tartışma başladı. Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine S.Y., üzerinde bulundurduğu bıçağı V.A.'nın karnına sapladı.

Kanlar içinde yere yığılan V.A., ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne getirildi. V.A.'nın sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi. Kaçan S.Y.'de kısa bir süre sonra polis tarafından gözaltına alındı. Ardından ifadesi alınmak üzeri Çocuk Şube Müdürlüğü'ne götürüldü.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti