Düzce'de karbonmonoksit zehirlenmesi

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 2'si çocuk 3 kişi hastaneye kaldırıldı

DÜZCE (AA) - Düzce'de, sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 2'si çocuk 3 kişi tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Kazıkoğlu Mahallesi'nde ikamet eden Kadriye Taymaz (27) ile yeğenleri Bilge (6) ve Berrasu Karakaş'ı (15), yattıkları sobalı odada yerde hareketsiz halde bulan yakınları, durumu 112 Acil Sağlık ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen ekipler, sobadan sızan gazdan etkilenen 3 kişiyi Düzce Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'ne kaldırdı.

Bir çocuğun durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL