Dünya Mimarlık Günü kutlanıyor

Konya Mimarlar Odası Başkanı Serdar Işık açıklama yaptı.

Ekim ayının ilk Pazartesi günü kutlanan Dünya Mimarlık Günü “Daha güzel bir geleceğin mimari çocuklar olsun” sloganıyla kutlanıyor.

 

Konya Mimarlar Odası Başkanı Serdar Işık konuyla ilgili yaptığı açıklamada  “Ağır finansal dünya krizini yaşadığımız bu günlerde küresel kapitalizmin devresel krizlerinin ötesinde derinleşen bir krize ve büyük bir çöküşe doğru yol aldığını daha iyi görebiliyoruz. Bu çöküş süreci giderek tüm değerleri yok ediyor, her şeyi metalaştırıyor ve doğamızla birlikte tüm hayat kaynaklarımızı kurutuyor. Mimarlığımız da bu süreçten etkilenmektedir. İşte bu dünya krizi koşullarında kutladığımız “Dünya Mimarlık ve Habitat Günü’nde, dünya mimarlığının krizini işaret eden yaklaşımların daha da geliştirilmesi gerekiyor. Bu anlamda, geleceğimize ilişkin kaygıların nedeni olan çocukların penceresinden dünyaya yeniden bakmak gerekiyor. Onların dünyasının içtenliğini ve gerçekçiliğini rehber alarak; “ Ortak Geleceğimiz Çocuklarımız İçin” uluslararası mimarlık örgütlenmelerinin dayanışmasını güçlendirerek, geleceğin dünyasını oluşturmak zorundayız” dedi.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?